Little Reasons To Smile #88

OrbĂĄn Szilvi | jĂșlius 02, 2017

💙 nagy (75 ml) kiszerelĂ©s a legeslegkedvencebb parfĂŒmömbƑl (GUESS Seduction) 💙 lassan vĂ©get Ă©r a lakĂĄsvĂĄsĂĄrlĂĄsi mizĂ©ria, mĂĄr csak az ĂĄtĂ­ratĂĄs van hĂĄtra a közmƱveknĂ©l Ă©s bejelentkezni ĂĄllandĂł lakcĂ­mre *.* 💙 Beni, ahogy horkol Ă©s ĂĄlmodik 💙 ĂłriĂĄs habcsĂłk 💙 az AVON megosztotta a jĂșniusi ĂșjdonsĂĄgokrĂłl szĂłlĂł bejegyzĂ©semet, szĂ©p kis nĂ©zettsĂ©get generĂĄlva ezzel :) 💙 esƑfelhƑk 💙 szivĂĄrvĂĄny 💙 mĂ©g esƑ elƑtt beĂ©rni a munkahelyre bringĂĄval 💙 egy hĂ©t Ă©s jönnek hugiĂ©k 💙 kiprĂłbĂĄltam a vĂ­zfestĂ©ket a bullet journalomban (remegƑ kezekkel, nagy nehezen összehoztam egy szelet dinnyĂ©t :D) 💙 csĂ­kos pĂłlĂł 💙 csĂ­kos Ă©s pöttyös bokazoknik 💙 vĂ©gre elhasznĂĄltam az Inecto sampont Ă©s balzsamot (nekem nem vĂĄlt be, Ă­gy nagy öröm, hogy vĂ©gre kiĂŒrĂŒlt a flakon) 💙 Kepes AndrĂĄs: VilĂĄgkĂ©p - mĂ©g nagyon az elejĂ©n tartok, de imĂĄdom 💙 Ășjra elkezdtem nĂ©zni a TestvĂ©reket (Brothers & Sisters)

Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se