Friss és üde tekintet 15 perc alatt | Neogence S.O.S bőrragyogás fokozó szett

Orbán Szilvi | július 27, 2017

Reggeles hetek után finoman szólva sem mondanám a tekintetemet frissnek és üdének, inkább gyűröttnek és fakónak, amire bizony ráfér egy kis kényeztetés. S ha már kényeztetés, szeretem az olyan megoldásokat, amik egyszerűek, könnyen kivitelezhetőek és nem kell a lakásból sem kimozdulnom.

A fátyolmaszkokat nem olyan rég kezdtem el felfedezni, sok blogon olvastam már róla, az ebayes, aliexpresses kosaraimbül ki-be rakosgatom őket, így  nagyon örültem, amikor a SzépségCenter felkeresett (több bloggertársammal együtt), hogy ha szeretném és a szerencse nekem (is) kedvez, lehetőségem van tesztelni pár terméküket. A Neogence márka nem volt újdonság a számomra, egyszer egy Pixiben volt szérum tőlük, azt nagyon szerettem, de sajnos nem valami olcsók, így pihentettem a további termékek kipróbálását. 

Szerencsére kisorsoltak és egy szuper kis csomagnak lettem a boldog tulajdonosa, amiből most a Neogence S.O.S. bőrragyogás fokozó szettet mutatom be nektek.

A szett egy C-vitaminos revitalizáló, folthalványító fátyolmaszkot és egy szintén C-vitaminos revitalizáló folthalványító szérumot tartalmaz, mindkettő parabén-, illat-, és szójamentes, szóval érzékenybőrűek is bátran használhatják, nekem kombinált a bőrtípusom.



A maszk használata nagyon egyszerű, mint minden fátyolmaszkot, úgy ezt is az arcunk megtisztítása, tonizálása után tegyük fel, hiszen így tudja legjobban kifejteni a hatását. A maszk két réteg között fekszik, ahhoz, hogy fel tudjuk tenni, távolítsuk el őket, máskülönben nem tapad meg az arcunkon. 


Nekem nem sikerült tökéletesen eloszlatni, valószínűleg a nagy orrom miatt sem feküdt rá olyan szépen az arcomra, itt-ott (na jó, mindenhol) ráncos lett, olyan, mintha le akarna hámlani a bőröm :D Egyedül a számnál szenvedtem vele egy kicsit többet, örökösen rácsúszott a számra, így volt lehetőségem megkóstolni, higgyétek el, nincs jó íze... :) De egyébként a helyén marad, csak egy icipicit nagy (pedig sokak szerint nagy az arcom...), fogalmam sincs, hogy mekkora fejű emberekre tervezik ezeket a maszkokat. Arról nem is beszélve, hogy az ázsiai nők még kisebbek nálunk, nekik vajon mennyire illeszkedik? 15-20 percig kell magunkon hagyni, majd az eltávolítása után alaposan a bőrünkbe kell masszírozni a maradék hatóanyagokat, egy csepp sem veszhet kárba :) 


Ha ezzel megvagyunk, jöhet a szérum, amit rögtön ezután, szintén alaposan belemasszírozva, kissé nyomkodós mozdulatokkal kell felvinni, majd hagyni kell beszívódni, s várni, hogy tegye a dolgát. 

Én nem tapasztaltam irritációt, az arcom szó szerint felfrissült, puha tapintású lett, öröm volt ránézni és végigsimítani. Nem tudom, hogy ezzel a bejegyzéssel mennyire hoztam meg bárkinek is a kedvét a vásárláshoz (tudom, egyáltalán nem vagyok fotogén, de valahogy mégis be kellett mutatnom :D), ha mégis, akkor itt <[link]> tudjátok megrendelni ;)

Ti próbáltátok már? Szeretitek a fátyolmaszkokat? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése