Little Reasons To Smile #84

Orbán Szilvi | június 04, 2017

💚 Nyári zivatar - végre enyhült egy picit az ​idő 💚 megjött az új hidratáló krémem Koreából 💚 új könyvek 💚 Mohito ízű alkoholmentes gyümölcsital - eredetileg limonádét szerettem volna venni, azt hittem azt is vettem, majd miután tegnap megittam belőle egy pohárral és furcsálltam, hogy nem is limonádé íze van, ma végre elolvastam a címkét, amin a Mohito felirat állt... Nem is én lennék :D 💚 Spotify előfizető lettem - végre nincsenek reklámok, offline is hallgathatom, juppi 💚 kókuszgolyó 💚 málnás-barackos smoothie 💚 Magyarósi Csaba videói - igen, még mindig :) 💚 tesztcsomagot nyertem a SzépségCentrumtól, sőt lesz saját kedvezmény kódom is - ez egy új kihívás és kaland a blog életében :) 💚 AVON májusi újdonságok - hamarosan bejegyzés is lesz róluk 💚 Beni 💚 újra naptejillatban úszni 💚 jófej kutyás szomszéd - ráadásul Beni tök jól kijön a kutyusokkal 💚 ismét találkoztunk egy régi vizslahaverral, akivel Beni rengeteget futott 5-6 évvel ezelőtt 💚 capri leggings a Lidlből - végre nem sülök meg odabenn 💚 matricák ebayről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése