Little Reasons To Smile #83

Orbán Szilvi | május 28, 2017

Sokáig gondolkodtam azon, hogy milyen bevezető szöveggel támasszam fel ezt a rovatot, de nem jutottam semmire sem, így inkább belecsapok a közepébe :) 

💙 végre itt a nyár 💙 újra blogolni (nem tudom, hogy meddig tart ez a lendület, de mindenesetre jó újra itt lenni) 💙 végre lehet hangulatjeleket és ilyen 💙-et is beszúrni a bejegyzésbe :) 💙 gyereknapi csomag anyáéktól 💙 bakancslista könyv formában 💙 végre megjött a bringám 💙 új kaját kipróbálni 💙 Bazi nagy görög lagzi 2. 💙 gyerekkorom kedvence, a zöldborsós újkrumpli 💙 smoothie 💙 limitált Balea tusfürdők 💙 új pólók a Heavy Toolsból 💙 hajnalban már világos van, amikor megyek dolgozni 💙 jégkrém, jégkrém és jégkrém, ja és még egyszer jégkrém :D 💙 kétoldalú ragasztóroller (vagy mi a neve.... :D) 💙 telefonon beszélni anyával és mamával 💙 egy halálian vicces kép hugomról és rólam 💙 Somersby 💙 Én vagyok Malala - kicsit féltem, hogy nehét olvasmány lesz, de nagyon érdekes és olvastatja magát 💙 Magyarósi Csaba - ő az új kedvenc youtuberem, nem is tudom, hogy élhettem eddig a videói nélkül :D 💙 ismét felfedeztem a Pinterestet 💙 kilépni egy olyan csoportból, ami inkább volt káros, mint hasznos a számomra 💙 Lilla vlogja - a másik kedvenc :) 💙  Spotify 💙 Bullet Journal 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése