AVON "újdonságok" | Február-március-április

Orbán Szilvi | május 14, 2017

Nem véletlenül az idézőjel a címben, hiszen cseppet sem aktuális május közepén írni olyan termékekről, amiket már február óta próbálgatok, valamint az ihlet sem vert nálam tanyát már jó ideje... Most viszont úgy tűnik, a napsütés és a meleg előcsalogatta a gondolataimat velük kapcsolatban, és végre megszületett ez a régóta halogatott bejegyzés :)


A februári újsonságok közül került ki az AVON Planet Spa lehúzható arcmaszkja, ami a Radiance Gold névre hallgat. Miután kialakult az alap arcápolási rutinom, szerettem volna egy arcmaszkot is beilleszteni, s ha már az újdonságok között szerepelt ez a kicsike - hiszen "csak" 50 ml -, így ő volt az egyik, amit ki szerettem volna próbálni. Már van egy avonos lemosható arcmaszkom, így mint egy kisgyerek, úgy örültem neki, hogy most egy lehúzható maszkról van szó, ugyanis gyerekkoromban kedvenc elfoglaltságom volt technika órákon, hogy technokollal (vagy más folyékony ragasztóval) bekentem a tenyerem, megvártam, míg megszárad és utána szépen, óvatosan megpróbáltam egyben lehúzni. Rettentően élveztem :D Ezzel a maszkkal sincs másképp, alig várom, hogy megszáradjon és lehúzhassam. Az illata nem annyira tetszik, de nem vészes, ki lehet bírni azt pár percet, míg megszárad. Annak ellenére, hogy arany csillámok vannak benne, nem ragyog tőle az arcom, mint egy diszkógömb, és eltávolítás után sem maradnak hátra kósza csillámok, ami plusz pont, nem az én világom a csillogás. Szerencsére nem olyan ragaszkodó, ugyanis voltam olyan béna, hogy a szemöldökömre is került a maszkból, de lehúzáskor egy száltól sem szabadított meg, mind a helyén maradt :D <LINK>


Márciusban nagy kedvencemmé vált ez a Pur Blanca Smile kölni, felváltva használtam a Viva la Vita parfümmel. Igazi tavaszi illat (bár én el tudom magamon képzelni az év bármely szakában) egy igazán eltalált illatkombinációról van szó, remek választás azoknak, akik hozzám hasonlóan a virágos, friss, gyümölcsös illatok nagy kedvelői. 

Fejillat: citruspép, fehér húsú őszibarack, körte
Szívillat: bazsarózsa, rózsa, magnólia
Alapillat: fehér pacsuli, vanília, pézsma

Én nem értek a parfümökhöz, nem érzem ki külön-külön az illatjegyeket, csak azt tudom mondani, hogy egy olyan parfümről van szó, ami garantáltam mosolyt csal az arcokra - most nagyon giccses leszek -, olyan, mintha egy leheletnyi tavaszt fújna magára az ember, benne a napsütéssel, nárciszokkal, tulipánokkal, virágzó fákkal és madárcsicsergéssel :) <LINK


Áprilisban nemcsak az AVON újdonságát, de úgy általában véve egy számomra teljesen új dolgot, bocsánat, terméket próbáltam ki, mégpedig a tusolás közbeni testápolót. Tehát mondhatni azt is, hogy vele vesztettem el a tusolás közbeni testápolási szüzességemet :D Amikor berobbantak az ilyen testápolók a piacra - mint pl. a Niveáé -, teljesen hidegen hagyott a téma, sőt értelmetlennek is tartottam. Mi értelme van annak - ha a reklámot szigorúan vesszük -, hogy megfürödtél, elzárod a zuhanyt, bekened magad (addig szétfagysz...), majd újra megnyitod a zuhanyt és lemosod magadról? És hogy miért idegenkedtem ettől annyira? Hát azért, mert nálunk akkoriban olyan csaptelep volt felszerelve, aminél perceket kellett eltölteni a megfelelő hőmérsékletű víz beállításával, így az embernek nem volt kedve egy pár másodperces tevékenység miatt ezzel pepecselni. Szóval egészen áprilisig teljesen ignoráltam a dolgot, majd mégis úgy döntöttem, hogy mégiscsak kipróbálom, hiszen egyszer élünk, nem? Valamint egy ideje már nem tekerős csaptelepünk van, és egy picit egyszerűbb és gyorsabb beállítani a vizet... 
Amikor először próbáltam, gyakorlatilag egy mozdulattal a fél flakont a tenyeremre öntöttem, kicsit meglepett, hogy ennyire folyékony, én egy kicsit sűrűbb állagra számítottam. A  vizes bőrön csúszkál ide-oda, igazándiból nem is tudom, hogy hogyan is kellene egy ilyen kozmetikumnak viselkednie. Az illata tetszik, tipikus krém (majdnem Niveás) illatú, ami nem sokáig érződik a bőrömön, legalábbis én nem érzem már egy idő után. Nagyon könnyen lemosható, a hatása olyan, mint egy normál, olcsóbb drogériás testápolónak, semmi extra dolgot nem tudok kiemelni vele kapcsolatban. Kísérletezgetésnek mindenesetre jó volt :) <LINK>


Ez a tusfürdő első szaglásra teljesen olyan, mint egy flakonnyi E-PER-PU-DING! Állagra, színre, illatra egy az egyben olyan, ha valaki az orrom alá dugná, miközben a szemem be van kötve, gondolkodás nélkül behabzsolnám. Igaz van egy kis selyemfénye, így ha közelebbről megnézzük, már nem is olyan étvágygerjesztő :D Ha az ember lánya egyre többet szippant be az illatból (addiktív, higgyétek el nekem), már a fehér csoki - ami az egyik kedvenc csokim - is érződik, sőt egyre jobban hasonlít a Hubba bubba rágóra is, ami után gyerekkoromban sokat sóvárogtam :) Ez a mennyei illat viszonylag sokáig megmarad a bőrön, maga a tusfürdő pedig hozza azt, amit egy tusfürdőtől elvár az ember, a bőrömet nem szárította, bár nem vagyok mérvadó ezen a téren, ami nekem bejön és nem okoz gondot, az másnál lehet, hogy igen, szóval próba cseresznye ;) <LINK>


Őszintén szólva, lusta vagyok a hajápolás terén, ha tehetem 2in1 termékeket használok, így egy lépésben letudom a hajmosást és a balzsamozást is - viszont nem vagyok benne biztos, hogy ez így helyes -, persze azért ha van olyan sampon, ami felkelti az érdeklődésemet és nincs belőle 2in1, akkor kivételt teszek (nagy duzzogva :D), pl. a Glamour-, és JOY napokon beszereztem párat :D
A sok hajvasalás miatt eléggé megviselt a hajam, jót tesz neki egy kis extra ápolás, de a lustaság miatt nem szeretem az olyan pakolásokat, amiket 5 percnél tovább kell a hajon hagyni, majd alaposan kiöblíteni. Ez a halálom...gyűlölöm...még akkor is, ha az illata egyébként szuper...
Az AVON áprilisi újdonságai között fedeztem fel ezt a kimosást nem igénylő hajpakolást, ami egyből felkeltette a kíváncsiságomat. Eleve az fogott meg, hogy nem kell kimosni, csak törölközőszáraz (de akár száraz hajra is fel lehet vinni, én így még nem próbáltam) felviszem - a hajtövet kihagyom -, és hagyom, hogy beszívódjon. Az illata tipikus "fodrászati szalon illat", mintha épp a fodrásztól jöttem volna. Miután a hajam megszáradt, kellemesen puha a tapintása, s mintha egészségesebben is fénylene, de erre azért nem vennék mérget :) Az állaga kicsit hígabb, mint amit vártam, én egy sűrű pakolásra számítottam, de nem olyan nehéz kezelni, könnyen eloszlatható a hajon, nem lesz ragacsos és ami a legjobb, száradás után sem lesz lapos, zsíros tapintású a hajam. <LINK>

Összességében mindegyik termék tetszik, mindegyiknek van valami szerethető tulajdonsága, ha meghoztam a kedvet valamelyikhez és szeretnétek kipróbálni, az AVON weboldaláról még megrendelhetitek, most a legtöbbjük akciós is ;)

Ti használjátok valamelyiket? Bevált?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése