Egy kis me-time a karácsonyi készülődés alatt | AVON Reindeer & Santa Claus habfürdők

Orbán Szilvi | november 26, 2016

Javában zajlik már a karácsonyi készülődés, a héten megnyíltak az adventi vásárok - itt Győrben is ünnepi díszben úszik a belváros -, holnap pedig már meg is gyújtjuk az első adventi gyertyát a koszorúnkon. Mindenki rohan, megkezdődött a tökéletes ajándék megtalálása, sok munkahelyen ilyenkor van a legnagyobb hajtás, így néha muszáj egy kis időt magunkra is szánni, egy picit pihenni, ami ráadásul még segít az ünnepre való hangolódásban is. Nekem ez egy forró, illatos habfürdőzést jelent, amikor nyakig elmerülhetek a habokban, szerintem nincs is ennél jobb egy hideg és fárasztó nap után. 

Nyugi, nyugi a blog nem csap át beauty bloggá, nem veszem el egyetlen beauty blogger kenyerét sem, de elképzelhető, hogy a jövőben többször fordulnak elő ehhez hasonló posztok, hiszen mindig is arról írok - és fogok írni a jövőben is -, ami éppen érdekel, amiért éppen odáig és vissza vagyok, legyen az éppen egy habfürdő vagy egy krém, illetve arcmaszk. Azonban szeretném megőrizni a posztok "szilvis" stílusát, a részletes teszteket pedig meghagyom a profiknak ;)

Az AVON habfürdői már évek óta elvarázsolnak a cuki csomagolásukkal, a tavalyi Mr & Mrs. Frosty hóemberkék borzasztóan tetszettek, de sajna akkor lemaradtam róluk, idén viszont lehetőségem volt kipróbálni a legújabb karácsonyi kiadást, amik szintén nagyon édesre sikerültek. Nem tehetek róla, hiába leszek decemberben 32 éves, gyermeki énem nem tud az ilyen cukiságoknak ellenállni :)

Nekem az az igazi kádfürdő, ha nyakig elmerülhetek a habokban, a víz pedig majdnem annyira meleg, hogy bepirosodjon a bőröm, de azért már bele tudjak ülni :D Állítólag egy kupaknyi adag is elég habot tud képezni, de én mindig mindenből bőven szoktam löttyinteni, nem tettem másként ezekkel sem. A szűkítő és a flakon keménysége miatt minden cseppért meg kell küzdeni, de ha kipattintjuk a műanyagot, akkor már sokkal könnyebb dolgunk van ;) 



A Reindeer habfürdő elméletileg vanília és szilva illatú, de én egyiket sem érzem külön-külön, együtt viszont isteni, rendkívül harmonizáló illatkombináció csapja meg az orrunkat, amikor lecsavarjuk a kupakot és megszagoljuk. Én a kupak belsejét szagolom meg mindennek, szerintem ott koncentrálódik a legjobban az illatanyag. Emlékeztet egy cukorra, aminek a neve nem jut eszembe, de azt tudom, hogy keménycukorka és málna alakja van (azt hiszem még most is lehet ilyen kapni), de a gyerekkoromban oly népszerű Gumibogyó szörpnek (emlékszik még rá valaki?) is ugyanilyen illata volt :D



Mivel nem tudtam választani a két habfürdő közül, így hát magaménak tudhatom a másik karácsonyi kiadást is, ami a Santa Claus nevet kapta. Elméletileg almás-fahéjas illata van, de jobbára az almát lehet rajta érezni, igaz ezt egy cseppet sem bánom. A fürdőnek olyan illata lesz tőle, mintha frissen préselt almalével engedtem volna tele a kádat :)

Mindkét illat pikk-pakk megtölti a pici panel fürdőszobánkat, de sajna reggelre már semmi nem érződik a bőrömön belőle, pedig olyan jó lenne napközben is érezni őket. Ha esetleg ti is kedvet kaptatok hozzájuk, még lecsaphattok rájuk a novemberi AVON katalógusból, de akár online is megrendelhetitek őket itt és itt (érdemes sietni, hiszen mindjárt itt a következő kampány, újabb izgalmasabbál izgalmasabb dolgokkal ;)) 

Habfürdő vagy inkább tusolás? Kipróbáltátok már valamelyiket? Mi a kedvenc karácsonyi illatotok?

2 megjegyzés:

  1. a szarvasosat én is megvettem, az almás fahéjas dolgokat nem szeretem. én kb. sose fürdök, zuhanyozni szoktam de én ahhoz is van, hogy ezt használom. nagyon tetszik az illata és hiper cuki :D csak nagyon kemény a flakon, elég nehéz kipréselni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi sem fürdünk gyakran kádban, bármennyire is jó volt elmerülni velük, valószínűleg tusoláshoz is használom majd őket, mert imádnivalóak *.*
      A flakon valóban lehetne puhább, épp ezért szabadultam meg a szűkítőtől, így szebben folyik a gél belőle :)

      Törlés