Helló 2016! - Avagy új év, új tervek | A blog

Orbán Szilvi | január 06, 2016

A személyes lista után most a blogolással kapcsolatos terveimet gyűjtöttem össze (a cím egy kicsit csalóka, aki újdonságokat vár, sajna csalódni fog... :D)

Folytatni a tavalyi évben félbehagyott rovatokat

Több rovat is félbemaradt tavaly, úgy mint a Pinterest Péntek, a Napzárta, a Helló hétfő, a Kitekintő és a Little Reasons To Smile. Nem titkolom, ennek oka részben pár negatív megjegyzés volt, részben pedig a lustaság. Mert bár nagyon szerettem őket írni/összeállítani, de sokszor egyáltalán nem volt hozzá hangulatom, vagy amikor az épp lett volna, akkor az idővel álltam hadilábon. Az LRTS-t már visszahoztam, az év első ilyen posztja itt olvasható és a Napzárta is megoldódott, a többiek sorsát pedig még meglátjuk. 
Odafigyelni a rendszerességre a bloggal kapcsolatban

Ebben nagy segítségemre lesz a határidő naplóm, amibe már elkezdtem felírogatni az állandó rovatokat, hogy még véletlenül se feledkezzem el róluk. Tavaly az jelentette a legnagyobb "gondot" - ami persze egyúttal pozitívum is volt -, hogy a munka mellett nem volt energiám a bloggal foglalkozni, nem kutattam új ötletek után, s sajnos új impulzusok sem értek, amikről érdemes lett volna beszámolnom. Nem tudom, hogy az idei év mit hoz majd a számomra, mindenesetre nyitott szemmel járok majd :) Ha pedig megszáll az ihlet és több ötletem is lesz, nem teszem ki azonnal a posztokat, hanem szépen beosztom. Nem görcsölök rajta, hogy minden nap legyen bejegyzés, de igyekszem, hogy hetente legalább 2-3 poszt legyen.

Aktívabban részt venni a Vigyázz! Kész! Posztolj! mozgalomban

Mivel az ötlet tőlem származik, így még gázabb, hogy az elmúlt fél évben ennyire inaktív voltam. Így elhatároztam, hogy jobban odafogok erre figyelni, s ha tudok, akkor előre dolgozok, nem várom meg az utolsó előtti pillanatot. Valamint jobban odafigyelek majd a témák kisorsolásával és közzétételével kapcsolatban is, igyekszem nem elcsúszni a kihirdetéssel és a jelentkezésekre is gyorsabban reagálni. Ha még nem hallottál róla, és szeretnél csatlakozni, itt megtalálsz minden infót ;)

Aktívabb lenni a közösségi oldalakon, leginkább a blog FB oldalán

Ezt akár minden évben megfogadhatnám, egy darabig megy is, de utána kifogy az üzemanyag. Talán ehhez nagyban hozzájárul az is, hogy kevés a visszajelzés, nem igazán tudom, hogy mi érdekli az olvasókat, mire kattintanak rá szívesen, így marad az, hogy ami engem érdekel, azt megosztom, s ha valakinek felkelti az érdeklődését, netán valamilyen érzést, véleményt vált ki belőle, az úgyis jelentkezni fog :) Mostanában inkább a Twitteren és az Instagramon voltam aktívabb, egyszerűen csak kis szösszenetekre, képekre volt szellemi energiám. Esetleg akik jobban szeretnének megismerni, belesni egy picit a magánéletembe, nyugodtan bekövethetnek ezeken az oldalakon ;) Igaz nálam nincsenek ízlésesen beállított, fehér alapon fotózott tökéletes képek, de az nem is én lennék... Mondjuk egy fehér asztalra már régóta vágyok :D

Több blogos kihívásban résztvenni

Az MBKK-ban Suz'n anyánk mindig kitalál valami jó kis feladatot, játékot, kihívást, kíváncsi vagyok, hogy idén milyen szuperségekre számíthatunk tőle :)

Ti miket fogadtatok meg, illetve milyen terveitek vannak a blogolással kapcsolatban? Mennyire tudjátok az ilyen fogadalmakat betartani?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése