XMAS TAG 9. | Csomagolópapír vs. ajándéktasak

Orbán Szilvi | december 09, 2015

Én is csatlakoztam Suz'n kezdeményezéséhez, miszerint karácsonyig minden nap egy adott témával kapcsolatban mindenki leírja a gondolatait, egy kicsit olyan, mint a VKP :) Kifejezetten a karácsonnyal kapcsolatosak a témák, szóba kerülnek a kedvenc dalok, filmek, csomagolás, sütés-főzés, mézeskalács, egyszóval minden, ami ebben a gyönyörű időszakban csak szóba kerülhet. Sajnos én csak most csatlakoztam be, s mivel már sok témáról lecsúsztam, így úgy döntöttem, hogy nem hozom be a lemaradást, hanem épp az aktuális témáról írok majd, remélem Suz'n elnézi ezt nekem :) Ha esetleg még nem hallottál róla - meg úgy az MBBK csoportról egyáltalán -, akkor ajánlom figyelmedbe EZT a linket, ahol megtalálod a csoportot, illetve ITT van Suz'n infós posztja is, amiben felsorolja az összes témakört. 

A mai nap témája a csomagolás, amire mondjuk tegnap egy kicsit kitértem a karácsonyi TAG posztban, de miért ne írhatnék róla még egyszer (talán egy kicsit részletesebben)? :) 

Létezik a fejemben egy idilli kép, amit minden évben elképzelek, de sosem jön össze. Karácsonyi zene szól, a kandallóban pattog a tűz - panel, 4. emelet, szóval ez alapból kiesett... :D -, karácsonyi égősorok halovány, hangulatos fényénél ülök a földön, karácsonyi pizsiben (mert miért ne), s dúdolva csomagolom az ajándékokat. Ízlésesnél ízlésesebb csomagocskák kerülnek ki a kezeim közül, tökéletes csomagolás, tökéletes harmónia. 

Csing-csing ébresztő, bilibe lóg a kezed! :D 

Nos ez, a valóságban nálam a következőképp néz ki: Szilvi ül az ágyon, előtte szanaszét az ajándékok, a csomagolópapír állandóan visszakunkorodik, az összes kézreeső tárgyat felhasználta már nehezéknek. Nagy nehezen sikerül pont akkora papírt levágni, amekkorába belefér(het) az ajándék, persze a cellux kilométerekkel arrább van... Cellux megvan, papír felhajt, dobozra ráragaszt. Papír másik oldala is felhajt, cellux, okés, már félig megvagyunk. Most jön csak a neheze, Szilvit már most veri a víz. Sarkok szépen behajtva. Mondom szépen! Ok, elsőre nem sikerült, másodikra, harmadikra sem. Egy szitkozódás, majd mély levegő. Sokadik nekiugrás, végre megvan az egyik oldal. Csomag fordít, a procedúra ugyanaz. Már majdnem kész, kiszakad a doboz sarkánál a papír... Fuck... Nem baj, cellux oda, tádáám, kész, sikerült egyet becsomagolni a sokból. Egyediség? Dekorálás? Pff, ugyan, egy önapadós csillagmasni és készen vagyunk... 

Ezt olvasva tuti azt gondoljátok, hogy akkor én biztos ajándéktasak -párti vagyok, de tévedésben vagytok :D Mindezek ellenére mindig csomagolópapírba csomagolom az ajándékokat - kivéve ha sikerül egy becsomagolhatatlan alakú ajándékot kiszemelni -, még akkor is, ha nagyon ügyetlen vagyok benne. Hogy miért? Mert már a csomagoláson is látszik, hogy szívemet-lelkemet beletettem már a csomagolásnál is, időt és fáradtságot (türelmet) nem sajnálva. 
Meg amúgy is, annyi cuki csomagolópapír található a boltokban - ismertek, minél cukibb, annál jobban tetszik -, és hát az ajándékbontás úgy az igazi, ha tépjük, szaggatjuk a csomagolást ;) 

Ja és természetesen most is elhatároztam, hogy az idilli kép szerint csomagolom majd az ajándékokat, meglátjuk, úgy lesz-e. Mindenesetre a tévére letöltöttem a kandallóképes alkalmazást, úgyhogy ha meleget nem is áraszt, de lesz kandalló és pattogó fahasábok :) 

Szerintetek melyik a jobb: csomagolópapír vagy az ajándéktasak? Ti szerettek csomagolni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése