Onnan tudom, hogy ősz van, hogy...

Orbán Szilvi | szeptember 07, 2015
https://www.pinterest.com/pin/25121710393235972/

... fürdéskor már becsukom az ajtót.
... nő a víz hőfoka tusoláskor.
... már beviszem a pizsit a fürdőbe, hogy ott öltözzek fel.
... ismét elővettem a testápolómat.
... megint kevesebb vizet iszok.
... nem kívánom a dinnyét, helyette viszont a szőlőt és az almát annál inkább.
... már napközben is betakarózva gépezek/tévézek.
... Beni tüntetőleg lefeküdt az ágya elé jelezvén, hogy cseréljük ki az ágyneműjét melegebbre.
... a teát már nem a hűtőből iszom, minél melegebb, annál jobb.
... már beszereztem két bordó felsőt.
... lassabban száradnak a ruhák a nappaliban.
... esténként már jól esik a pulcsi.
... már karácsonyi dekorációkat is nézegetek az ősziek mellett.

Ti honnan tudjátok, hogy ősz van (a naptáron kívül)?

19 megjegyzés:

  1. Tessék odafigyelni a folyadékbevitelre ilyenkor is! ;)

    Az én kis listám is hasonló, amit még beleírnék:
    -őszi recepteket nézegetek
    -megint van kedvem sütni
    -gossip girl-t és satc-t nézek (ezek a kedvenc sorozataim ősszel és télen, mindig előveszem őket)
    - megint szívesen járok el futni

    Kapásból ennyi ugrott be most. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Téényleg, észrevettem, hogy mihelyt lehűlt a levegő, már be is gyújtottam a sütőt és meggyes párnácskákat sütöttem :D Végre nem kell megsülni a meleg konyhában, sőt még jól is esik az a kis meleg így, a fűtési szezon előtt :D

      Törlés
  2. Nagyon jó lista, kb. nekem is így néz ki! :D

    VálaszTörlés
  3. Én onnan, hogy végre rendes takarót használok a huzat helyett és már nem kenek magamra mindennap 50-es faktorú napkrémet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan én is ágyneműt cserélek, áttérek a jó meleg paplanra :)

      Törlés
  4. ... annyira fázom éjszakánként, hogy felébredek bezárni az ablakot (pedig imádom a nyitott ablak melletti pihenést)
    ... a könnyű, nyári topánkákat zárt cipőkre cseréltem, mert különben már fázna a lábam.
    ... a növényeim sokkal kevesebb vizet igényelnek, mint nyáron... velük együtt én is...

    Nekem még ezek ugrottak be nagy hirtelenjében. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom a folyadékbevitel nálad is lecsökken a hűvös idő beköszöntével :/ Igyekszek erre nagyobb figyelmet fordítani és több vizet/teát inni. Nálunk még bukóra nyitva van az ablak, de jobb is így, mert amikor tárva nyitva volt, akkor is fullasztó volt a meleg a lakásban...

      Törlés
  5. Sziasztok,
    sokat kuncogtam a listán és nálunk még egyetlen dolog volt az iskolai beszerzések nyűgje, illetve az uzsonnakészítés az iskolába meg a reggeli dolgok, amik hozzátartoznak. Nekem nagy segítséget jelentett, hogy rátaláltam a vertespapír webshopra, mert ott sokmindent egyszerre tudtam beszerezni. www.vertespapir.hu Tudjátok nem gondoltam volna, hogy ilyen menő anyuka leszek és webshopból rendelek olcsón és még olcsóbban is kijövök, m.intha járkáltam volna. A lényeg, hogy ez az ősz éppen ezért nem kezdődik olyan borúsan mint máskor. Üdv mindenkinek Vera

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hát igen, nekem még ezek a dolgok kimaradnak (egy ideig biztosan), de minden szülő előtt le a kalappal, sokszor csoda, hogy miket visznek végbe ilyenkor :) Köszi a linket, papírmániásként első dolgom volt elmenteni :D

      Törlés
  6. Hát nekem is van néhány dolog, de ezekből is sokról tudom, hogy bizony itt az ősz:
    - előkerülnek a hosszúujjú felsők, pulóverek
    - a kutya hiperaktív lesz, mindent megrág
    - beköltözik a teázás gondolata az elmémbe
    - előkerül a gumicsizma
    - hirtelen erős vágyakozás fog el, hogy mindig fotózzak
    - beköszönt a nátha
    - a fagyit teljesen gyümölcsre cserélem.
    - már azt tervezgetem, hogy a még meg nem jött fizetésem mire kell majd költeni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos a kutyusnak is jobban esik ez a hűvösebb időjárás, Beni is aktívabb ilyenkor :) Most a munkatársaim közül is sokan betegek, remélem engem idén (is) elkerül :)

      Törlés
  7. Onnan, hogy undorító idő van kint, szürke az ég, nyomott a hangulat, be kell öltözni rétegesen, ha nem akarok megfagyni.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ez kétségkívül nem a legszebb arca az ősznek, de szerencsére vannak szép pillanatok is, én igyekszem azokra fókuszálni ilyenkor :)

      Törlés
  8. Engem kikészít a hideg már most.Már fázom. Lassan elpakolhatom a nyári ruháim :(. Kell vennem egy sportos cipőt sürgősen. Sütni akarok minden nap. Kávé mellé már teát is iszom. Fel kell szedni az almát a kertből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lenne hol, az almaszedés is rajta lenne a bakancslistámon, bár ki tudja, lehet, hogy lesz alkalmam rá :)

      Törlés
  9. Mindannyian megfáztunk. :)

    VálaszTörlés