Little Reasons To Smile #54

Orbán Szilvi | június 21, 2015

Okok a mosolyra:
♥ új cipő - végre megtaláltam A C-I-P-Ő-T! Csíkos, kék-fehér, barna rátétekkel, egyszerűen szerelem volt első látásra *.* ♥ kora reggeli piacozás - új hagyományt teremtünk :) ♥ ismét cseresznye és zöldborsó - jól van na, nem lehet megunni :D ♥ mennyei csirkepörkölt nokedlival - kezdünk belejönni ♥ After eight és Hupikék fagyi - ma kiültünk a tópartra elnyalogatni, ragyogó napsütés, szökőkút és fagyi. Kell ennél több? :) ♥ Nutella ♥ Megrendeltem a Titkos kert c. felnőtteknek szóló kifestő könyvet, alig várom, hogy megérkezzen *.* - köszi Panna az ötletet ;) ♥ Airwick automata légfrissítő - jól esik a finom virágillatra hazajönni :) ♥ Elkezdtem Magnéziumot szedni, végre nem görcsöl be a vádlim éjszakánként ♥ Baba testápoló ♥ Július végén megyek haza, már alig várom :)  

13 megjegyzés:

  1. Nincs mit! :) Szerintem úgy leszel mint én, és minden szabadidődben színezel majd :D
    Habfürdő Réka írt a könyvről egy szupi posztot, azt olvastad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen olvastam, már akkor nagyon tetszett a dolog :) Csak most, hogy láttam a FB oldaladon, már nem tudtam tőle szabadulni és muszáj volt megrendelnem :) Ő egyből megkérdezte, hogy te képes vagy ezért ennyi pénzt kiadni? Én meg mondtam, hogy SIMÁN! :D Egy örök gyereknek és papírmániásnak ez nem lehet kérdés :D

      Törlés
    2. Áh, a pasik ezt nem értik :D
      Én is drágállottam, de kézhez kaptam és elszállt minden kétségem. Ráadásul ez okot adott a papírbolt látogatásra is, hiszen színes ceruzát muszáj volt venni :D

      Törlés
    3. Ne is mondd, ma megyek papírboltba ceruzáért :D

      Törlés
  2. A cipő felkeltette a kíváncsiságom - én még mindig keresem az igazit. Fagyiban nekem a Mozart, és egy csokis keksz nevű csoda (terhesen azon éltem), a kifestőkönyvvel pedig nagyon kacérkodom én is.
    A zöldborsó nyersen? Én főtt állapotában nagyon ritkán eszem meg, de frissen, akár borsófejtés közben imádok csipegetni belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól sejtem a Mozart fagyi marcipános? :) Én is sokat keresgéltem a cipő után, egy menta színű tornacipő tetszett még nagyon, de 3500 Ft-ért egy kicsit drágállottam, ahhoz képest, hogy csak egy tornacipő... Tegnap felavattam, s még boldogabb vagyok, mert nem töri sehol sem a lábamat és nem is fáj benne a talpam, pedig az ilyeneknél ez elég sűrűn előfordul nálam :) Remélem, sokáig bírni fogja :D
      Igen, nyersen a zöldborsót :D Eddig mindet megettem, amit vettünk, egy szem sem ment kárba, azaz ételbe :D

      Törlés
    2. A borsóval kapcsolatos hozzáállásod dícséretes! :D Igen, a Mozart marcipános-csokis, szóval nekem kánaán. Én a virágos tornacipőkkel voltam így tavaly, ennyi pénzért már más műfajt is lehet kapni, inkább lemondtam róla.

      Törlés
    3. Én nem szeretem a marcipánt, semmilyen édességet/sütit nem tudok megenni, amiben az van :) Most is vannak még virágos tornacipők, ugyancsak horror áron, ahhoz képest, hogy kínaiak :D

      Törlés
  3. A cipőkkel nekem is mindig gondom van, nagyon nehezen tudok választani, mert majdnem mindegyikben fáj a lábam. Egészen más a cipőbolti próba és ott egy pár lépés tevése, mint amikor már az utcán kell menni, igazából akkor derül ki, hogy jó-e, de akkor már késő, ha nem jó, és sokszor voltam már így.
    A fagyiban nekem csak a klasszikus jöhet, a csokoládé, a kókusz csokoládé darabokkal, a málna, eper. Mostanában láttam már olyat, hogy valamilyen alapot fűszerekkel mint menta, és bazsalikom ízesítettek, hát ez nekem nem jön be. A marcipánt én sem szeretem semmilyen formában, túl tömény, és édes, és én nem vagyok édesszájú. Kevés édességet eszek. A borsót én is szeretem, most sűrűn van borsóleves. A cseresznye is jöhet minden mennyiségben, vagy a meggyből szósz, és az is gyümölcslevesként hidegen nagyon szeretjük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ezt én sem szeretem a cipőknél. Hiába jó az üzletben, ha a sok menéstől meg megdagad a lábam, és szorít egy idő után :(
      Akkor olyan vagy, mint a párom, ő elvből nem eszik olyat, amibe egy "egész sütit" beleraktak :D Én szeretek kísérletezgetni, de a klasszikusok nekem is megmaradtak örök kedvencnek :)

      Törlés
  4. A szombat reggeli piacozás az egyik kedvenc dolog a hétvégéken, pláne, ha még egy jó lángos is becsúszik a kosárba :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem annyira szeretek piacozni, idegesít a hatalmas tömeg, tolakszanak, nyomulnak... De a fini gyümölcsért és esetleges zöldségért azért csak ellátogatunk néha :D Lángost nem szoktunk enni, örülünk, ha minél hamarabb kikeveredünk a tumultusból :D

      Törlés
    2. Hét Szilvi kettőnket össze lehetne kötni, mert utálok üzletekbe, piacra járni. Nem bírom a tömeget, a tülekedést. A férjem vásárol be a piacokon, vagy az élelmiszerüzletekben, én meg főzök. Leírom, hogy miket vásároljon, aztán megy. Néha együtt is elmegyünk, de én csak megyek mellette, és alig várom, hogy kijöjjünk az üzletből, piacról.

      Törlés