Ilyenekért érdemes blogolni :)

Orbán Szilvi | február 22, 2014
Forrás
Nem tudok szó nélkül elmenni azok mellett a mondatok, szavak mellett, amiket a nyereményjátékkal kapcsolatos kérdőívben írtatok nekem :) Megmondom őszintén, arra számítottam, hogy nem sokan fogjátok kitölteni azokat a részeket, hiszen nem volt kötelező. Azt hittem, hogy mindenkit majd csak a játék fog érdekelni, de mikor megláttam, hogy szinte mindenki kitöltötte, teljesen elérzékenyültem :) Pláne, hogy negatívumot egyáltalán nem kaptam, mindenki csak pozitívumot írt, ami megerősít abban, hogy folytassam, ne hagyjam abba, hiszen igenis vannak olvasók, akik olvasnak, szeretik a blogot, még akkor is, ha keveset szólnak hozzá.

Ebben a bejegyzésben szeretnék ezekre "reagálni" (nem szeretem ezt a szót, de jobb nem jutott eszembe), válaszolni néhányukra. Neveket nem írok :) 

Van kedvenc témád, bejegyzésed? Miért pont az? 

A rendrakós bejegyzések, mert nagyon sok ötlettel szolgálsz és nagyon rendezetten írod le. A végére nekem is kedvem támad takarítani, rendet rakni (pedig nem vagyok egy rendezett személy) :)
*** 
 Persze hogy van, szeretem a DIY bejegyzéseket illetve a dekorálósakat is, de a te oldaladon a tippek&trükkök cimkések tetszenek eddig a legjobban. Utóbbi annyira nem érintett téma blogvilágban és így több kedvvel is olvasom. 
***
Szeretem a Pinterest Pénteket, mindig olyan jó képeket válogatsz össze. Nagyon imádtam az adventi/karácsonyi bejegyzéseket, sok jó ötletet adtál.
***
 A részletes termékteszteket nagyon szeretem. Illetve nagyon tetszik, hogy recepteket is megosztasz velünk.
***
 Little Reasons To Smile
Mindig jókedvre derít és ráébreszt arra hogy a kis apróságok,dolgok is bearanyozzák az ember napját csak szemfülesnek kell lenni és nem a nagy csodára várni!!! :)


***
 Kedvencem a Pinterest Péntek és a Little Reason. :) A kakaós csiga receptet sem hagyhatom ki, mert azzal elbűvöltem az egész családot! :))))
***
 Őszintén szólva eddig minden cikket jó volt olvasni - vidámak, érdekesek, színesek, hasznosak :) Még körömlakkot is vettem, én, aki eddig életében egyszer festette ki a körmét - színtelenre :)
***
Nem tudok kiemelni semmit, mert teljesen magaménak érzem a korunkból adódó problémákat. Háztartás vezetés tökéletesítése, szépítkezés, az hogy hogyan csajosodsz :) Sokszor merítek Tőled ihletet :)
***
 A karácsonyi készülődést a te blogod alapján kivitelezetem, mert bár a Rendteremtő-t is nagyon szeretem, de nekem túl korai volt októberben elkezdeni. Nagyon tetszettek az inspiráló ötleteid és a gyűjtések, csak a tiédet néztem meg, nem volt szükség böngészésre.

Ezekből is látszik, hogy leginkább a Pinterest Péntek és a Little Reasons To Smile a kedvencetek, ezek az én szívemhez is közel állnak még mindig imádom őket írni, képeket válogatni a Pinteresten. Szintén szeretitek a DIY bejegyzéseket is, sajna elég kevés van belőlük a blogon, igyekszem ezen javítani, de jelenleg anyag-, és kreativitáshiány van :/ Lesznek majd terméktesztek is és biztos vagyok benne, hogy körmös bejegyzések is előfordulnak majd :) Igyekszem bővíteni a Tippek & Trükkök kategóriát is, talonban van már pár dolog, de még meg kell érnie nekik, hogy megírjam :) Tervezem majd a tavaszi nagytakarítással kapcsolatban is írni, valahogy úgy, mint a karácsonyi készülődésnél, remélem az is hasznos lesz sokaknak :)

Vélemények, észrevételek a bloggal kapcsolatban

Csak így tovább! Tényleg nagyon tetszik minden: sokszínű, ötletes, kreatív, motiválsz másokat. Személyesebb posztokból szívesen olvasnék többet, szívesen megismernélek jobban. 
***
Szerintem az oldalsávban kicsit túl sok minden van, de egyébként nagyon tetszik a kinézet, letisztult, de mégis élettel teli.  
***
Változatos témaköröket érintenek a bejegyzések, és emiatt szívesen járok vissza.
*** 
Tetszik a blogod stílusa, a megjelenése. Szeretem azt is, ahogy írsz.
*** 
A megjelenése nagyon tetszik, letisztult. Még tényleg nem régóta követlek. úgyhogy a tartalommal kapcsoltban nem tudnék rosszakat mondani. Mindenképp ígéretesnek találom a blogodat. :)
*** 
Teljes mértékben megvagyok elégedve az oldallal Olyan cuki. Megtalálok rajta mindent, nem túlzsúfolt. Imádom az általad használt betűtípust!!! :)
*** 
Majdnem a kezdetek óta követlek, és az a véleményem, hogy mind tartalomban, mind stílusban nagyon sokat fejlődtél:) Csak így tovább!:)
*** 
Írj, írj és írj! :) És bátran írj a körömlakkos tapasztalataidról, mert én is most tanulom, hogy milyen is a szép lakkozás, milyen színek állnak jól.  
*** 
Nekem személy szerint tetszik a blogod, nagyon sokat fejlődött az utóbbi időben :) Szeretnélek kérni, hogy ne hagyd abba a blogolást, ugyan ritkán kommentelek, de folyamatosan olvaslak :)
*** 
Nagyon tetszik az oldal stílusa, a bejegyzések megfogalmazása nagyon közvetlen, olvasóbarát :) és a menürendszer is nagyon átlátható, könnyen kezelhető.
***
Szerintem mostanra te is rendezted magadban, hogy mit is szeretnél a blogon látni, és így összhangban van minden. Nemigen szoktam visszakeresni, hiszen minden új bejegyzésedet látom, ha valami tetszik, azonnal kimentem egy másik helyre - ahogy ezt sok más bloggal együtt megteszem. Annyit tudok tanácsolni: csak így tovább:)
***
Ööö, passz, nincs ötletem, nekem tetszik. A fejléc dizájnja a kedvencem, az a stílus nagyon bejön.
*** 
Szeretem a stílusod, azt, hogy nincs benne semmi kényszer, hanem az élet formálja. Az is jó, hogy érezhető, hogy nem ebből akarsz megélni!
*** 
Èn a "tetszik,mert" megjegyzést tenném.Szóval tetszik,mert hasonló cipőben járunk a smink terén, és vègre úgy érzem nem vagyok egyedül.

Aki az elejétől követ, az tényleg tapasztalta, hogy sokat változott a blog kinézete is és én is az írás területén. Az elején görcsös voltam, hogy minél többet és hasznosabbat írjak, de egyszer el is jött az a pillanat, amikor rájöttem, hogy ez nem megy (erről született is egy bejegyzés, itt elolvashatod). Az elején elterveztem, hogy melyik nap miről fogok írni, bekategorizáltam, hogy akkor lesz inspirációs nap, lesz kreatívos nap és a többi, és a többi. Ennek persze az lett az eredménye, hogy rágörcsöltem és bepánikoltam, amikor nem jött az ihlet. Mert az ihlet olyan. Nem jön, illetve nem akkor jön, amikor kellene. Éppen ezért feladtam ezt az egészet, s hagytam, hogy akkor és arról írjak, amikor és amiről akarok. Mintha egy hatalmas szikla zuhant volna le a mellemről, eltűntek a szürke fellegek, s onnantól kezdve csak a blogolás öröméért írtam, nem törődtem azzal sem, hogy hányan olvasnak, hányan kommentelnek. Ezek mind nem számítanak. Csak az számít, hogy a szíved-lelked beletedd a bejegyzésekbe, csak azokról írj, ami téged is érdekel, előbb utóbb rád találnak azok, akikkel egyforma az érdeklődési köröd. Ezalatt a másfél év alatt ezt sikerült megtanulnom és azóta tényleg öröm a blogolás és ezek szerint ez meg is látszik a blogon :)

Bocsánat a hosszúságért, de szerettem volna megmutatni Nektek, hogy miért érdemes blogolni, mik azok, amik tovább visznek engem a blogolás rögös, de mégis csodálatos útján :) Köszönöm, hogy vagytok nekem! ♥♥♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése