2013-as házikó

Orbán Szilvi | december 29, 2013
Így 4 ház után már meg tudom mondani, hogy még mindig az legelső sikerült a legjobban :) Mind a tészta, mind pedig a díszítés szuper volt, a ragasztás is elsőosztályú lett, úgy kellett széttörni januárban. Az utána levő években vagy a tészta, vagy pedig a ragasztás nem volt jó. Most, hogy végre jó a tészta és a ragasztó, mégsem vagyok vele megelégedve 100%-osan. Sütésnél nem sikerült eltalálni az ideális hőfokot, az alja már égett, amikor a teteje még világos volt. Minél többet állt a szobában, annál jobban domborodott a tető, mire odaértünk, hogy összerakjuk a házat, már össze sem ért a két tető rész. Ki kellett pótolni, hogy normálisan nézzen ki :) 
S ha ez nem lett volna elég, a máz is el kezdett potyogni, így teljesen új díszítést kellett ráeszkábálnom, de legalább jobb lett, mint amit először rajzoltam rá :) Minden rosszban van valami jó, igaz? :) 

Összességében végül is jó lett, látszik rajta, hogy nem profi készítette, én így is szeretem, mert a szívem-lelkem beletettem. :) 





Itt-ott látszik a cukormáz, a végére már karamell lett belőle, bebarnult, viszont egyre jobban tartott :) csak néhol ne csepegett volna rá a falakra :/ 

Annak ellenére, hogy ez sem sikerült tökéletesre, nem ment el a kedvem az egésztől, jövő karácsonykor ismét ott fog állni egy házikó a fa alatt :) Nagyon szeretem csinálni, szinte már hagyomány nálunk, hogy minden évben elkészítjük :) Szerintem ez hozzátartozik a készülődéshez. 

Ti készítettetek idén?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése