Sminkek Karácsonyra

Orbán Szilvi | november 25, 2013
Na ezzel most jól kiléptem a komfort zónámból, hiszen ilyen téma még egyáltalán nem volt még a blogon, s ez a téma egy kicsit még távol áll tőlem, hiszen nem szoktam magam sminkelni. De egyszerűen annyira megtetszettek az alábbi sminkek, hogy meg szerettem volna veletek osztani, hátha valaki kedvet kap és elkészíti magának az ünnepek alatt :) Nézzétek el nekem, hogy nem tudom, milyen termékeket kell használni hozzájuk, s azt is, hogy nem írok mellé elkészítési leírást, ezt meghagyom a profiknak :)
Remélem ezzel nem okozok csalódást Nektek, s ezáltal hiteltelenné válni a szemetekben :) Csak szerintem a szépségápolás is hozzátartozik az ünnepekhez és szerettem volna néhány inspiráló képet összegyűjteni Nektek :) 


Képek innen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése