Karácsonyi hangulat az ajtón is

Orbán Szilvi | november 24, 2013
Ha már egyszer adventi koszorút készítünk a héten, miért ne készíthetnénk egyszerre kettőt is? Csak míg az egyik az asztalra kerül, addig a másik az ajtóra :) Nem kell itt sem nagy dolgokra gondolni, a kevesebb néha több elve itt is gyönyörűen működik. Pinteresten láttam olyan koszorúkat is, hogy ihaj, a giccs legfelsőbb fokát súrolta, de természetesen ízlések és pofonok, ami az egyiknek tetszik, az nem biztos, hogy tetszik a másiknak is :) 

A mi ajtónkra eddig egyetlen egyszer készítettem koszorút, egy egyszerű vessző koszorúra volt egy szép szalaggal rákötve egy műanyag hópehely. Egyszerű, de mégis hozta a karácsonyi hangulatot, szelíden hirdette, hogy bizony már mi is készülünk a karácsonyra :) Nagyon szerettem, de tavaly a Tesco-ban megláttam egy ajtódíszt és egyszerűen nem tudtam otthagyni. 300 Ft volt, nem valami nagy, de mégis annyira karácsonyi :) A karácsonyi készülődés 1. hetéről szóló bejegyzésnél, a képen őt láthatjátok :) Szerintem írtó cuki :) 

Ha esetleg gondolkoztok rajta, hogy készítetek koszorút vagy bármilyen más díszt az ajtóra, inspirációként gyűjtöttem össze néhány képet (a tavalyi válogatást itt találjátok), amik nagyon tetszenek, s még akár én is el tudnám képzelni az ajtónkon :) Most még szerelmes vagyok a pici díszünkbe, de elképzelhető, hogy jövőre már készítek egyet :)  


A képek forrása megtalálható a Karácsonyi ajtókoszorúk c. Pinterest táblámon :) 

Ti  ki szoktátok dekorálni az ajtót is? Ti készítitek vagy inkább megveszitek a boltban? Tetszik valamelyik ezek közül?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése