20 csomagolási tipp Karácsonyra

Orbán Szilvi | november 27, 2013
Hiába vannak tele a boltok színesebbnél színesebb csomagolópapírral - s bár nagyon szeretem őket - egyre nagyobb késztetést érzek arra, hogy valami egyedit alkossak a csomagolás terén :) Ne mindig a tucat csomagolópapírt használjuk, már nem egyszer találkoztam ugyanazzal a papírral, amibe én is csomagoltam az ajándékozottam csomagját, egyből tudtuk, hogy honnan van :)) 
De manapság már annyi inspiráció van fenn a neten, nem győzöm kapkodni a fejem :) Rájöttem, hogy ha van itthon egyszerű, barna csomagolópapírom (általában az Aldiban lehet kapni, 7 méter kb. 4-500 Ft), szép szalagom, s még néhány szép papírom, pikk-pakk olyan csomagolást rittyenthetek össze, ami biztosan nincs másnak :) (kivéve, ha egy helyen inspirálódunk...). 

20 kép, 20 különböző csomagolási tipp, lehet mazsolázni  :) 


A képek forrását megtaláljátok a Csomagolás c. Pinterest táblámon, ahol további ötleteket is találhattok :) 

Ti mibe szoktátok csomagolni az ajándékokat? Ti készítitek vagy veszitek a boltban? Van olyan a képek között, ami tetszik és megvalósítjátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése