Hello Szeptember, hello Ősz! :)

Orbán Szilvi | szeptember 01, 2013
Bevallom őszintén, én már nagyon vártam az őszt, pedig nem is kezdődik nekem az iskola, nem kellett sulis cuccokat beszerezni, stb. Nekem más miatt szép az ősz, más miatt imádom. Hogy mit szeretek benne? Nos, azt tökéletesen jellemzi az alábbi kép :) Ott minden fel van sorolva, ami miatt az egyik kedvenc évszakom az Ősz. Jobban szeretem, mint a nyarat :) Persze a nyár is jó, lehet fürdeni, napozni, stb, de én leginkább csak izzadtam, s azt nem szeretek. Azért sikerült jól kihasználni a nyarat, sikerült lebarnulni is, fürdeni is, úszni a kutyákkal, szóval jó volt, de már elég volt belőle. Jöhetnek a friss, őszi illatú reggelek, az élénk piros, sárga, barna színek, mind a ruhákon, mind a természetben, jöhet a forró csoki, a fahéj, az alma és még sok-sok kellemes, szívet-testet melengető dolog :)

 

Nektek mit jelent az Ősz? Mit szerettek vagy mit nem szerettek benne? :) 

4 megjegyzés:

  1. JuhÚÚÚÚ, végre valaki aki nem néz hülyének, amiért nem sírom vissza nyarat!! :) Nekem is kedvenc évszakom az ősz, még akkor is, ha esetleg borongós, esős, sőt!!..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is elég volt már az izzadásból, alig várom, hogy érezzem az Ősz igazi illatait, amikor már látszik az ember lehelete, a színes fákat, avarban gázolni *.* imádom :)
      Én mindig azt szoktam mondani, hogy rossz idő nincs, csak nem megfelelő öltözet :) Ha esik, van piros esődzsekim és piros-fehér pöttyös gumicsizmám :D

      Törlés
  2. idén először én is nagyon vártam az őszt :) visszaáll minden a "régi" kerékvágásba, jönnek a megszokott hétköznapok amiket már nagyon vártam. Persze lesz amikor unalmas lesz hogy minden nap ugyanolyan, minden hét szinte ugyanúgy telik el, és lesz amikor túl sok lesz a teendő meg fáradtak leszünk és lehet, meg is fázunk olykor-olykor, de most annyira vágytam már nyár eleje óta hogy újra jöjjön ez az időszak, ez kiszámíthatóbb és jobban tudunk örülni a közös progiknak, időnek, nyáron ez most elég összevissza volt. Szóval én nagyon várom az őszi rutin visszaállását :)))

    VálaszTörlés
  3. Szeretem a nyarat, de az élet rendje a körforgás, és hogy jöjjön az ősz: a sok gyümölccsel, a sütisütésekkel, a nyári nyaralás miatt elhanyagolt barátokkal többet lehet találkozni, és a tervezgetésekkel. Nagyon szeretném, hogy az idei ősz most a költözést jelentse <3

    VálaszTörlés