Menü tábla

Orbán Szilvi | február 05, 2013
Már régen kreatívkodtunk, s most a neten nagy divatja van az sk. menü tábláknak. Nagyon sokfélét lehet találni, vannak köztük nagyon jók is :) Én is kedvet kaptam, és elkészítettem a sajátunkat, hátha ezzel könnyebben megy a menü tervezés.

Az első lépésről nincs képem, de csak annyit csináltam, hogy egy kartonlapot bevontam csomagolópapírral, és már készen is volt az alapunk.

Következő lépés volt, hogy fehér címkékből (ezek még anno a szórólapozásból maradtak, ezekkel voltak összekötve a szórólapok) kivágtam annyi 1,5x6 cm-s címkét, ahány ételt össze szedtem (egyelőre 93 db van, de most jutott eszembe a túrós tészta, azt még meg kell csinálnom).


Miután ez megvolt, elővettem az Aldiban vásárolt csodaszép mintás kartonlapjaimat és ugyanannyi lapot vágtam ki, mint címke, egyenként 8x3 cm-s méretben.


Ezután megírtam a címkéket. Azt hittem kinő a szakállam, mire mind a 93 ételt felírtam :)



Ráragasztottam a megírt címkéket a kártyákra. Bocsi a homályos képért, de már este volt és a gép sem a legalkalmasabb arra, hogy olvasható közeli képet készítsen. :)


Ezután a csomagoló papírral bevont kartonlapra felragasztottam 7 db csipeszt (Ezeken nyírfakéregből készült csillag van ragasztva, még karácsonyra vettem őket, de nem kerültek felhasználásra. Na de most! :)) Majd egy paradicsompürés konzervdobozt bevontam színes papírral és ezt is felragasztottam a lapra. Ragasztópisztolyt használtam, azzal volt a leggyorsabb. És voilá, készen is lett :)




Így sokkal könnyebb lesz kitalálni, hogy mi legyen a heti menü, én legalábbis élvezettel pakolgatom majd a kártyákat :D

A képen szereplő menüsor csak minta, a fotózás miatt tettem fel őket :) 

Tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése